Inskolning

denna veckan har vart ett svårt pusslande! Niccis inskolning på Solgårdens förskola i skene, föreläsningar och Cimberlis och Mikes dagis pusslande. Men det har gått ganska bra, mamma var med Nicci igår och skolade in. Jag var med i måndags och idag! Han var mer mammig idag och blev lite lessen idag ute när han inte såg mej. Han är jättetrött efter förskolan och somnar direkt i bilen när vi åker därifrån! 
 
 
Nicci tröttis!
 
Cimberli och Mike har med vart jätteduktiga. Dom får gå olika tider varje dag på förskolan. Ingen rutin alls. Cimberli blir orolig på morgonen om hon inte får äta frukost hemma. Detta kan bli lite krångligt vissa dagar, men hon får väl äta tidigt hemma bara! 
 
 
Jag och min Trollunge! 
 
 
Förra fredagen var jag och Nicci på skene lasarett. Nicci har ju haft feber snor och en jobbig hosta. Den blev bara tjockare och jobbigare för honom. Läkaren hörde nåt tjockt rassel på vä lunga. Därför tog vi en snabbsänka (CRP) och den var förhöjd! Lunginflammation. Stackars plutten! Inte är det lätt att ge honom kåvepenin heller, han spottar ut allt. Till detta har jag behandlat honom med bricanyl och cortison i inhalator, samt flytande bricanyl och mollipect! samtidigt som Mike får nässpray för sina öron 4 gånger om dagen och mollipect han med. Cimberli har klarat sej med bara snor och hosta!
 
 
Mike och Nicci gosar framför tvn!
 
Det är mycket läsande denna veckan! har nog läs närmare 200sidor! Puh! Men det är verkligen jättekul att gå i skolan.
Kram och kul helg på er <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0