Vår

 
 
 
Förra lördagen var jag bjuden på fest! Jag insåg att jag inte hade några strumpbyxor, kanske om jag leta ordentligt men jag blev stressad och valde därför ett par randig strumpor. Andreas trodde jag skämtade, men jag tog ner dom lite för dom satt högr upp, sen åkte jag på fest! Tack för en jättekul fest S! Och väldigt god plockmat! 
 
 
När vi gått upp ur sängarna i tisdags ville Nicci att barna skulle ta i hans händer och dansa ringdans! Han är för go! 
 
i måndags var jag och Mike hon doktor Amir på barnmottagningen i Borås. det var lite uppföljning på hur allt hade gått, sen bestämdes det att öron näsa hals skulle kolla om Mike har polyp bakom näsan. Han sover ju oroligt och är ju väldigt trött på morgonen. Men jag tror att dom redan kollat det på öron näsa hals. 
 
Onsdagen var det Niccis tur att bege sej till Bvc. Där fick han sin ettårs spruta, lite väl sent. Sen berättade vår Bvv sköterska att hon ska sluta. Jättetrist då jag vart där väldigt mycket med barnen. 
 
 
Här har Mike precis skallat Nicci. 
 
 
Myser! 
 
Nu har Nicciphonen fått jobbig feber igen. Barnläkaren sa att dom som har astma är extra infektionskänsliga och blir ofta sjuka. Nu har han 40 graders feber som inte vill gå ner. Jag får ge alvedon dos som till en treåring, och Ipren samtidigt. Då sjunker den. Han hostar tills han spyr.
 
 
 
Sjukis! 
 
 
Nicci skrek jättemycket idag, då hitta jag en gammal napp som han stoppade i munnen. (Ha har aldeig velat ha napp). Men han blev tyst och lugn 10 min iaf :) 
 
Kl 15 ringde högskolan mej och berättade stt jag kommit in! Jippie! Imån börjar det. Lite krångligt då Nicci är sjuk och jag inte fått någon förskoleplats än :)) 
 
Natti på er! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0