Skor!

Jag beställde ju hem tre par skor, men alla var för stora. Så här gör jag varje gång, tror att jag har 37-38 på skor men så har jag 36, verkligen varje gång jag ska köpa skor. Jag bestämde mig för de i rosé! Men de fanns tyvärr inte i min storlek så jag åkte in till Borås för att köpa dem. Butiken hade inte fått in dem men då visade det sig att det fanns typ identiska som var jättesnygga även de! Så svårt val! Så nu har jag inga skor och vi ska snart resa! 
Beställde massor med klänningar med men ingen av dem var som jag ville!
 
 
Jag ville ha de slivriga med men var oxå för stora. Dom svarta va båtar. 
 
Jag har vuxit med. Mina shorts är för små, jättemärkligt eftersom jag varken gått upp i vikt eller blivit större. Dom har förmodligen krymt i garderoben! 
I slutet på förra veckan fick jag migrän, kände av det lite kvällen innan anfallet men trodde att jag bara var trött. Sedan kom det som ett brev på posten, kändes som om en lastbil kört över mig typ! Nu är det bara spänningshuvudvärk kvar som jag hoppas är borta tills i morgon! 
 
Var hos doktorn idag med Nicci, han har ju förkylningsastma och jag tror han har ansträngningsastma med. De tog lite prover på honom och han var så duktig! Efteråt fick han bestämma vad vi skulle äta till lunch.
 
 
Räckmacka och stekt strömming! Han är så rolig! 
 
Natti! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0