Veckan som kommer!

Veckan framöver är full typ. I morgon ska jag och Mike till barnpsykologen i Göteborg igen. Där gör hon olika tester på Mike, exempelvis får han peka på barnet som är glad på bilden eller på hunden som sitter i ett träd. Vissa saker klarar han fint och vissa klarar han inte lika bra. Vi tänkte att vi ska åka till Allum i Partille och äta lunch före och shoppa lite! Senare i veckan ska barnen leka med några vänner, jag ska till doktorn, fixa håret, besöka en vän och på fredag får vi middagsbesök.  
 
Såhär ser det ut när jag försöker packa. 
 
 
Jag har beställt hem lite saker som behövs till resan. Jag avskyr och älskar kartonger. En del av mig ser små fina kartonger som man kan lägga prydligt i väskan. Den andra delen avskyr att det är så omiljövänligt och att det tar plats i väskan. Så därför får innehållet i vissa kartonger va kvar och vissa får hamna i återvinningen. 
 
Jag behöver en  ny resväska för den gamla har mystiskt nog gått sönder. Frågan är om jag ska välja en vacker eller en som inte så så fin. Fördel: den fina är fin, Nackdel: om den blir repig undedr frakten blir jag ledsen. Fördelen med en som inte är så fin är ju att den är mindre fin hela tiden men inehållet är lika vackert som  i den fina väskanl. Nackdel: Den är ful. Slutsats: antingen får jag köpa en vacker eller så får jag köpa en ful men charmig väska! Men hård ska den va vilket fall, inte mjuk. 
 
 
Vackra väskor!
 
Idag har Cimberli vart på kalas och vädret är underbart! Barnen har lekt massor på altanen. Jag har suttit ute och försökt plugga men det var svårt i solskenet!
 
 
Jag var orolig för att frysa så jag tog på mig en fliströja men det slutade med att jag bytte till bikini!  
 
 
Barnen njöt verkligen av värmen! 
 
Dagen avslutades med att jag och Cimberli skulle ut och springa! Jag tejpade i vanlig ordning hennes fot på grund av hälsporren. När vi börjat springa sa Cimberli att jag tejpat fel fot och att hon hade ont i den vanliga foten! Vi skrattade gott och sprang en liten runda på 1,25km i stället för en lång! Barn är fantastiska!
 
 
En nöjd Cimberli efter löpturen!  Natti =) 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0