High Chaparrall

Vi fick besök av vänner från Linköping härromdagen. Vi hade jättemysigt och barnen lekte så fint med deras barn. De sov här måndag till tisdag och på tisdagen åkte vi tillsammans till High Chaparrall! Vi har varit där tidigare men barnen var ganska små då och minns inte så mycket av det. Förra gången regnade det endel och denna gången var det värmebölja. Ett tag trodde jag att jag skulle svimma för det var så varmt. 
 
 
Barnen hade jättekul Nicci är han i grönt på bilden. Vi gick genast och köpte vapen och amunition. Det är verkligen kul att smälla av pistolen, känns lite busigt. Ingen ville vara indian såklart. Vi tittade på Zorro, Lucky Look och några på Can can tjejer. 
 
 
Här blir vi rånade på tåget. Rånar-bruden ville ta Andreas guld och min vigselring. Jag sa att jag inte fått den av Andreas och att den var fejk. Hon trodde mig som tur var. Nicci ser jätteglad ut på bilden men ville inte åka tåget igen. Han tyckte nog det var läskigt, även fast han, Mike och de andra parets barn pratade en del med tågvakten som räddade oss frå att bli rånade.
 
 
 
Nicci ville byta och va Zorro efter ett tag. 
 
 
 
 
 
Här är vi i den kriminella världen där alla skjuter alla, utom indianerna. Zorro fäktas. 
 
 
Vi åt mat i New Mexico. Barnen åt ingenting dom bara drack. Killarna slogs med värjorna hela tiden. Mike kör både med värja och pistol. 
 
 
Cimberli gick som vanligt all in som Cow gril / Savage (som hon själv kallar sig).
 
 
 
 Barnen var verkligen nöjda och jag tycker det är rätt kul att va där med. Annorlunda mor det man är van vid. Roligt att får skjuta så det smäller utan att folk tittar skumt på mig! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0