Konsert-sommaren!

Jag och några systrar fick för oss att vi skulle spinga Color Obstacle Rush. Det var ett lopp i Göteborg på fem km och med 20 hinder i. Först tänkte jag att det lät rätt långt men enligt mina beräkningar skulle det vara ett hinder per 250m. Då kändes det plötsligt lättare. Det var enkla hinder och jättekul att springa det! Det stod folk och sprutade färg och så fanns det färgbomber som man kastade på varandra. Jag fick orange färg sprutad rakt in i örat, vilket inte är min favouritfärg, önskar det vore rosa. 
 
 
Men en av tre var sjuk, i vanlig ordning. Så det blev bara vi två men det räckre gott och väl =) 
 
 
Som ni märker är jag inte så jättenoga med att ta bra foton, som vanligt. Men det var verkligen en upplevelse att se Nationalteatern, jag var lycklig hela konserten! 
 
 
 Här är Chris Kläfford! Så mysig människa! 
 
 
 
Eftersom denna sommaren är vad jag kallar för konsert-sommar så hade min plan varit att gå och kolla på alla Artister jag gillar! Först ut var Nationalteatern, sen Offspring, på tredje plats Chris Kläfford, fjärde Eminem, femte Ed Sheeran och sist ut Britney Spears! Tänkte eventuellt klämt in nån Lisebergsartist med. Nationalteatern och Chris Kläfford var avklarade och Eminem blev ju fiasko. Nästa konsert var Ed Sheeran på Ullevi! Vi skulle sovit på hotell med goda vänner och allt var planerat! Det slutade med att två av sju fick stanna hemma. Andreas för Cimberi var sjuk och en annan fick va hemma i bihåleinflammation. Galet. 
 
 
 
Det var så go stämning och alla var verkligen där för att njuta och lyssna på den gulliga Ed! Han var ensam på scenen och så duktig och så grymt musikalisk!  
 
 

Men det blev en fantastisk kväll ändå! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0