Båtåk

 
Mike var super-redo för båtpremiären! 
 
 
Här är våran fina båtplats. Bryggorna är bara några månader, det fanns både små och stora båtplatser att köpa, vi köpte givetvis en stor, eftersom jag överdriver allt. Antingen vill jag ha det pyttelitet och billigt eller jättestort och dyrt. Så är jag med precis allt, jag tillhör inte den svenska lagomfamiljen, ingen jäkla mellanmjölk här inte. Sällan kan jag ens köpa kläder till fullpris, kan sitta månader och vänta på att ett par barnjeans som vanligtvis kostar 149kr ska va på rea. Nästa dag kan jag köpa något överdrivet dyrt och skylla på att jag vill ha bra kvalite på saker. Dubbelt jag vet. 
 
 
Jag körde givetvis. Båten gick fint och vi planerade att äta kvällsmat vid en strand. Den hade tyvärr vuxigt igen och jag bestämde oss för att prova den nyinköpta ankaret. Vi la ankar och åt en god kvällsmat. Så skönt med båt! Älskar för övrigt mitt val av flytväst. Jag valde Baltic till hela familjen. 
 
 
Min bästa C! (Zessie kröp ur västen.)
 
 
Här fiskar Tiger-Mike! Vi brukar ju vara i Jämtland på somrarna, vid en sjö som heter Vallsjön, så barnen är ganska vana vid fiske. 
 
 
 
Här biter Nicci sig i armen, vem vet varför.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0