Stranden

 
Stranden låg ca 300m från hotellet och vägen dit var mysig! 
 
 
Mysig strand med trevliga ägare och bra service! Fanns till och med ett bokställ med böcker man kunde låna samt en stor låda med strandleksaker som barnen kunde låna (eller vuxna).
 
 
Trevligt handfat att tvätta tassar i 
 
 
 
Residerade på stranden varje dag. Jag älskar strand, inte pool. Känner mig friare på stranden på något sätt. Sen gillar jag grus med, alltid lika spännande att se vart det hamnar. Här flyger Nicci. 
 
 
 
 
PÅ bilden är jag på väg ut för att svalka benen. Jag fryser när jag badar, doppade dock mig hela två gånger denna resan - mer än jag gjort totalt senaste åren! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0