Båt

Efter noga övervägande och flertalet stopp av impulsköp, blev det en båt! Den är stor och bred och saknar motor =). Nu har vi alltså köpt en bryggplats och en båt. Det som behöver köpas nu är flytvvästar, fendrar och motor då. 
 
 
 
Båter är bred, det är osäkert om den över huvud taget får plats mellan y-balknarna på bryggan. Spännande och lite svettigt. Men jag tänker att man i västa fall bara kan kötta in den i plasen. Så sitter den där sen *undrar om det finns platta fendrar?*. 
 
Var och mätte idag. Det ser tjockt ut. Korvstoppning med en båt.
 
 
 
Vi var på kalas och ena kusinens konfirmation i helgen! Egentligen har inte det ena med det andra att göra. Förrutom att både kusinen och barnet på kalaset är mina gudbarn. Fast olika familjer då. Rörigt. Min guddotter fyllde tre och min gudson konfirmerade sig helt enkelt! Tredje personen, som även han är min kusin, fyllde 20 år! 
 
 
 
Min vackra Cimberli! Vackra mamma med!
 
 
Denna lille kille som vägrar växa. Han har avvikit över en hel på kurvan, ligger under -1 nu. Han har en helt egen teori om varför han inte vuxit: vi har burit honom aldeles för mycket. Men efter utredning på barnmottagningen så har de bedömt honom som frisk. Alltså inget avvikande. De tror att han slutade växa efter Hjärninflammationen och även förkylningsatsman kan ha gjort sitt. Hoppas bara han växer snart. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0