Gekås

I förra veckan var jag och en av mina allra bästa vänner på Gekås. Vi brukar ha date där ett par gånger om året. Denna gången skulle jag inte köpa så mycket. Jag är ganska jättenoga med att följa min handlingslista. Visst är jag lite busig ibland och köper något avvikande från den men för det mesta håller jag mig fint till listan. 
Jag köpte bland annat födelsedagspresenter till C samt examenspresenter till barnen. En uppblåsbar unicorn till C, ett Nintendo Switch -spel till M och ett litet kassaskåp till N. Tyvärr hade Mike redan det spelat jag köpte, Super Heros 2. 
 
 
Jag och Mike åkte härromdagen igen, för att byta spelet! Samt för att köpa en hink med spadar och eventuellt ett vattenhjul. Eller sandhjul som Nicci kallar det. Mike blev nog lite överväldigad av alla intryck där så han blev lite hyper. Vi köpte även ett sådant där rack som man dödar insekter med ( äckel-rack kallar jag det). Jag är så emot att döda djur egentligen, förutom läskiga djur då. Men Mike är jätterädd för flugor och racket är en enkel lösning på det problemet. 
 
 
 
Detta var det roligaste och hemskaste jag sett. Letade efter ännu en flytsak till poolen. Då hittade jag denna. Han på bilden påminner om sångaren i Nickelback:s tonårspojk. Om han nu har en. Bilden på killen som sitter där och rider en guldig häst är så absurd så den fastnade på min näthinna. Denna flytsak är verkligen det sista jag vill se mina barn sitta på. Kunde killen inte vart med i en badminton-reklam i stället alternativt frisbiee-reklam?! 
 
Härligt med Sommar och Sol!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0