Julmarknad.

 
Vi åkte till Huseby Julmarknad. Denna platsen ligger mig varmt om hjärtat av flera skäl! Den ligger utanför Växjö. Mike sa att han absolut inte ville gå på julmarknad så han fick stanna hemma! 
 
Jag fullkomligt älskar julmarknader. Egentligen älskar jag när det är iskallt och snö, trots att jag fryser halvt ihjäl då. 
 
 
Här sitter vi i en mysig byggnad och de poserar med Cocon vi köpte. Samtidigt märker båda barnen att coco-tjejen står och skrattar gott åt dem, haha! 
Vi köpte söta armband och örhängen till C. Det var mycket att se och vi såg imponerat på allt utställarna skapat samt gick runt och kollade på korvar. Vissa personer var stressade och lite knöiga, dem gjorde jag plats för och förklarade för baren att folk gärna fick gå före oss då vi absolut inte hade brottom utan hade tid att moja! 
 
 
Här njuter vi av donuts, pommes frittes och danska hamburgare. Vi köpte även en gran-kanin, när vi skulle betala kom en upprörd tant och menade på att hon inte kunde köpa en sådan och ställa utanför sin dörr för då skulle den försvinna. Jag hoppas verkligen inte vår kanin kommer hoppa iväg, men knöt fast den för säkerhets skull. 
Sedan for vi hemmåt och jag konstaterade ännu en gång att jag älskar att köra bil, speciellt längre sträckor. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0