Mys

Mys-hösten är här nu! Dax att sitta i en skön fåtölj eller kanske soffa och dricka gott te. Jag dricker te varje dag och försöker lära mig att det är gott. Det är varmt och skönt i alla fall. Jag älskar att elda i kaminen. På ta om kamin, någon la sin telefon på fläkten, sedan ramlade den ner och gjorde en spricka i induktionshällen, rakt över. Det lixom bucklar när man drar handen på, eller glipar. Undra om det är så vettigt att fortsätta använda den? 
 
 
I veckan har vi väntat på att Alfssonbilen ska bli färdig, lekt med grannarna, lekt på Mos, lekt med en vän och hennes barn samt vart i Varberg. Tanken är/var att ta det lugnt nu ett par veckor frammåt men den planen bröts innan den började. 
Helgen är proppfylld med saker! Cimberli har Cheerleadingsuppvisning, extraträning och salto-träning! Hennes grupp ska va Clowner! Hon är så grym och jag är så stolt över henne. 
 
 
Jag och min fina Silverdocka!
 
 Jag är så sjukt rädd för djur. Så rädd för spindlar. Nu hittade jag en pytteliten (inte lyckospindel) och den döpte Cimberli till Lady Marmalade. Vi sjöng och spelade Marmalad-låten för den och hade allmänt mysigt. Den bor precis utanför duschen och jag är egentligen osäker på om det är en spindel, försökte räkna benen men den sprattlade samtidigt som jag räknade. Den är dock inte ens en 1/1000 så läskig som spindlarna som va här för några veckor sedan. 
 
Nu ska jag dricka te och träna ben!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0