Simprov!

Förra veckan var full med att-göra-saker. I måndags var grannen här med sina barn och lekte, det var ett tag sedan de var här så var ett välbehövt besök. Barnen stojade och vi drack kaffe =) 
 Sedan var det dax förThai Boxning, viket är en av mina favvo-träningar! Älskar att se barnen utvecklas och att se hur mycket Mike klarar av. Nicci glömde sin klocka på träningen men eftersom tränaren är väldigt snäll vaktade han den åt oss. 
 
 
Vi var även och flourlackade två av tre barn, tänderna var som vanligt fint borstade - sa de. Mike är imponerande duktig hos tandläkaren. Cimberli har en tand som trycker ner en annan hålig tand. Denna behöver dras ut. Det ska vi göra om ett tag, de visade vilka verktyg de kommer använda och är verkligen så pedagogiska! 
 
 
 
 Det var Crazy Hair day i skolan med, så ena morgonen blev det att gå upp tidigt och färga och spraya barnens hår. 
 
 
Nicci körde regnbågshår men tyvärr så tar denna färgen, som för övrigt är köpt på Shock i Gbg, väldigt dåligt. 
 
 
Mike valde lila hår. 
 
 
 
Cimberli gjorde frukost igen! Så fin frukost men lite för söt bara. Barnen får inte ens äta chokladflingor till frukost för mig lixom. Men C tvingade alla att äta smörgås/knäcke före man åt kakor och guldmynt. 
 
 
Jag och Tiger-Mike var på Habiliteringen och träffade en arbetsteurapeut. Hon skulle göra en Katidbedömning på Tiger. Det är för att vi ska veta ungefär vart han ligger till när det gäller tidsuppfattning. Så som igår och i morgon. Han började tramsa direkt och kände sig obekväm. Han var så skruvig så hon tyckte vi skulle avbryta. Mike känner såndan press och får lite panik när det känns svårt och han inte helt vet vad som förväntas av honom. Vi beslutade att vi skulle försöka bedömma hemma och med hjälp av skolan i stället, för att sedan göra bedömningen med Habiliteringen. 
 
 
 
 
Jag var på kaskad och tränade på mitt simprov. Ska simma sex längder bröst, en rygg utan armar och sedan rädda en röd docka på 1,5 meters djup och boxera in den till land. Ungefär. Det kändes lättare än vad jag trodde och jag ahr någon slags övertro på mig själv som vanligt! Nästa vecka ska jag utföra det, får se om jag är lika överlägsen när det väl ska ske. 
Verkligen älskar min bikini men då den är ett par år nu så fladdrar den när jag simmar, lite kul när en bredvid simmade med simglasögon på sig. 
 
 
Jag och barnen var i Gbg i fredags och på vägen hem gick bilen sönder i vanlig ordning. Jag orkar inte med den bilen mer men det finns ingen som är lika söt. 
 
Nu hoppas vi på en skön vecka! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0